Thursday 7 July 2011

Cocoa Collagen



Cocoa Collagen Power Plus adalah produk terbaru berasaskan Kolagen @ Collagen yang paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalam.
Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brazil dan juga serbuk koko bermutu tinggi.Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita.
 
Cocoa Collagen Power Plus mengandungi :
Marine Collagen
Membantu mengimbangi hormon, mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
Kacip Fatimah
Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
Lobata
Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
Krimer bukan tenusu
Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
Dextrose Monohydrate
Melambatkan proses penuaan.
Oligo Saccharide
Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.
Kebaikan dan Khasiat :
  • Membantu mengimbangi hormon.
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut.
  • Mencantik, menghalus dan menggebukan kulit.
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri.
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah.
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi.
  • Memberi tenaga.
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut.
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan.
  • Mengimbangi berat badan.
  • Meningkatkan daya penghadaman.
  • Mengurangkan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot. 
SESUAI DI MINUM UNTUK :-
  1. Wanita sudah /belum berkahwin
  2. Ibu-ibu lepas bersalin(amat digalakan untuk mempercepatkan penyembuhan dalaman)
  3. Wanita yang inginkan kecantikan & kesihatan
  4. Di larang sama sekali untuk wanita yang mengandung & juga lelaki.
Testimoni Pengguna
Onie:
Saya minum Cocoa Collagen Power Plus ni bagus la,saya kerap buang angin…kencing lawas..badan saya rasa segar.Nampak la perbezaannya.Sebelum ni tumit kaki saya pecah-pecah..betul kata kawan saya tu…lepas saya amalkan tumit kaki saya nampak bersih…xde lagi pecah-pecah tu..tak menyesal saya minum cocoa ni.

Shahida :
Selepas mengamalkan selama 1 bulan parut dan jerawat semakin berkurangan. Kulit wajah saya semakin cantik. Bukan tu je tenaga saya semakin bertambah.Saya x mudah lesu macam dulu. Malam bersama suami menjadi lebih bermakna…hehe..
Saya minum cocoa colagen ni sebab nk gebukan kulit dan hilangkan parut jerawat di muka saya. Pada mulanya saya tak berapa yakin sangat keberkesanan cocoa colagen ni. Sbb dah macam-macam saya cuba.. gimik je lebih. Tapi tak nampak kesan. Lain pula cocoa ni. Sebab harganya berpatutan sy tak kisah la mencubanya.

Harga Pasaran :
RM 59.90 (S/M)
RM 69.90 (S/S)
Harga Promosi :
3 Box (1 Pack)
RM 48.00
9 Box (3 Pack)
RM 45.00


Kos penghantaran dengan Poslaju
Semenanjung : RM6
Sabah / Sarawak : RM9

No comments:

Post a Comment