Thursday 7 July 2011

Jerslin Power Oil



Minyak Jerslin Power Oil
  • Mengandungi habatus sauda dan herba terpilih
  • Tidak perlu makan,hanya sapu pada bahagian yang bermasalah
  • Tiada kesan sampingan
  • Selamat untuk semua peringkat usia, ibu mengandung dan bayi
  • Halal
Berkesan Untuk Penyakit:
  1. Gastrik dan resdung
  2. Sakit kepala dan migrain
  3. Asma dan lelah
  4. Sakit Buah Pinggang
  5. Sembelit dan cirit birit serta buasir
  6. Kencing manis dan darah tinggi
  7. Keputihan
  8. Sakit sendi
  9. Gout
  10. Kembung perut
  11. Kesukaran bernafas
  12. Batuk
  13. Kanser dan ketumbuhan
  14. Selalu letih
  15. Stroke
  16. Lumpuh
  17. Darah tinggi dan darah rendah
  18. Selsema
  19. Susah mendapatkan zuriat
  20. Senggugut
Testimoni Pengguna
En Mahzan-Kangar Perlis ( 012-4412135)
Sudah 2 tahun saya kebas tangan. Macam-macam ubat & rawatan saya cuba. Tapi tak berkesan. Saya cuba  Jerslin Power Oil,Alhamdullilah berkesan tak sampai 15 minit, tangan saya hilang kebas.

Man, Kangar (017-4973677)
Adik saya mengidap Tiroid. Doktor mengarahkan adik saya manjalani pembedahan. Tapi bila adik saya sapu Jerslin Power, dia tidak perlu pembedahan kerana bengkak semakin hilang.
Azah, Johor Bahru (07-351420)
Saya ada ketumbuhan payudara dan doktor menasihatkan saya menjalani pembedahan. Tetapi setelah saya menggunakan Jerslin Power Oil, ketumbuhan saya hilang dan payudara saya bertambah cantik. Saya tak perlukan pembedahan lagi
Jerslin Power Oil 50 ml
Harga Pasaran :
RM 45.00
Harga Promosi :
RM 40.00

Jerslin Power Oil 40 ml
Harga Pasaran :
RM 35.00
Harga Promosi :
RM 30.00

Jerslin Power Oil 30 ml
Harga Pasaran :
RM 25.00
Harga Promosi :
RM 20.00

Jerslin Power Oil 15 ml
Harga Pasaran :
RM 15.00
Harga Promosi :
RM 12.00

Kos penghantaran dengan Poslaju
Semenanjung : RM6
Sabah / Sarawak : RM9

No comments:

Post a Comment