Friday 8 July 2011

RX Lite


RxLite boleh digunakan sebagai sebahagian daripada diet seimbang harian anda. RxLite akan membantu menambah tenaga, mengurangkan rasa lapar, membakar lemak dan menambah protein dan kalsium dalam tubuh badan.
RX Lite mengandungi Garcinia Cambogia, L-Carnitine, Fructose Oligisaccharides (Gula Kompleks), Serat DND dan Koko Semulajadi.
Garcinia Cambogia bertindak sebagai penghalang rasa lapar semula jadi serta L-Carnitine membantu menghilangkan lemak dengan meningkatkan kekuatan otot, tenaga dan kecekapan pembakaran lemak. Formula khas DND Fiber pula membantu anda merasa kenyang selepas pengambilan RX Lite.

 
RX Lite berkhasiat dalam:
  1. Membantu membakar lemak
  2. Diperkaya dengan vitamin dan mineral
  3. Rasa koko yang lazat
  4. Mengandungi anti-oksida

Testimoni Pengguna
Nama : ALIFF AZRI
Tempoh Penggunaan : 3 bulan
Salam.. saya sendiri tak minum RX Lite tu.Tetapi ayah saya yang minum. hehe.. sejak minum RX Lite tu, dia da jarang makan nasi.Bukan sahaja itu, ada perubahan fizikal pada badan ayah saya.Nampak sgt badan dia da turun sikit-sikit.Pada hari perkahwinan abang saya, wah-wah bukan main segak ayah saya hehe..

Nama : Mohd Zul Khairi b Abd Rahman
Berat Sebelum : 120kg
Berat Selepas : 115kg
Tempoh Penggunaan : 2kotak(1bln)
Sebelum ni saya tak boleh kalo tak makan nasi…tp alhamdulillah sejak minum RX Lite,dengan kuasa tuhan saya boleh tahan kalo tak mkn nasi…so sekarang saya minum RX Lite 2 kali sehari…nasi saya jarang makan.Seminggu sekali kadang-kadang tak mkn langsung nasi.

Harga Pasaran :
RM 138.00 (S/M)
RM 148.00 (S/S)
Harga Promosi :
RM 138.00

Kos penghantaran dengan Poslaju
Semenanjung : RM6
Sabah / Sarawak : RM9

No comments:

Post a Comment